یه عادت بد دارم اونم اینه که با آدما بهتر از جوری که با م
یه عادت بد دارم اونم اینه که با آدما بهتر از جوری که با من رفتار میکنن، رفتار میکنم ...
- ۹.۸k
- ۱۸ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط