وقتی ادم خوبی باشی ...دیگه بقیش حله! خب بودن هنره یاد بگی

وقتی ادم خوبی باشی ...دیگه بقیش حله! خب بودن هنره یاد بگیریم!
دیدگاه ها (۱)

دلتنگی یعنی چی؟؟،؟،؟،؟

خخ ریملم بزن ..پیازم بخور;-)

#یه چیزی بگم!

درسته عایا؟!

صبر.......

خاطرات خوبی بود ولی خب تموم شده دیگه..........

وقتی به یاد بقیه باشی همه به یادتن❤🩵🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط