یدفعه از چه فصلی سبز شدی

یدفعه از چه فصلی سبز شدی
که تو احساس من قدم بزنی
یه خیابون شدم که گه گاهی
یه کمی واسه من قدم بزنی
«رستاک:جووون مرررگ»
دیدگاه ها (۴)

***

***

***

***

گاهی وقتا یهو وسط نوشتن یه مطلبخوندن یه کتابصحبت کردن با یه ...

نگرفتی خبــر از گمشده راهی گاهیکه بپرسی کمی از حال‌ تباهی گا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط