این جا زخمم خیلی دوست دارم😐 💙

این جا زخمم خیلی دوست دارم😐 💙
دیدگاه ها (۴۴)

چرا همش عکس اینو میزارن کنارش? - __-کیه بچه؟ :|خیلی زشته - _...

💙 ~K~💙 دست نیافتنی زد تو هدف😐 ✌ 💘

میخوام برا تو پررو ترین باشم واسه همین اقد کم حرفم'|:

نازم میکنه 😶 💘 ( ولی همش در خواب یا سفید پوسیدن یا مشکی همین...

مویچیرو

این رو خیلی دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط