و باز هم شکوفه زدن. میخوام ساکت باشم نمیذارید-_-

و باز هم شکوفه زدن. میخوام ساکت باشم نمیذارید-_-

لعنتیا نابود کردنِ
۱۰۰ و خورده ای آمبولانس
۶۰ و خورده ای اتوبوس و وسایل نقلیه
بیش از ۲۵ بانک و عابر بانک
از بین بردن آرامش مردم
به قتل رسوندن جوونای مملکت و پلیس امنیت
و یه عالمه شاهکار دیگه...
اگه از نظر شما آسیب زدن به اموال عمومی و امنیت عمومی نیست پس چیه دقیقا؟؟؟
چه ساده هم سعی می‌کنید سر و ته قضیه رو هم بیارید آفرین همینجوری ادامه بدید ببینم به کجا می‌رسید
#برخورد_قاطع_با_اغتشاشگران
#مماشات_کافیست
#زن_عفت_افتخار | #مرد_غیرت_اقتدار
دیدگاه ها (۰)

بلا استثنا هممون🚶

🤣🤌

🤌#مدرسه‌‌‌🫠#دانشگاه #آغاز_درس_و_مشق

ولی این در حد مرگ کایوتهههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط