🖤🤍ما نسلی هستیم که حتی تو شهربازی هم گوشی بازی میکنیم....

🖤🤍ما نسلی هستیم که حتی تو شهربازی هم گوشی بازی میکنیم....!
دیدگاه ها (۰)

داداش خودمی تو ❤️https://wisgoon.com/amir1070276

من پریدم بره از یادم...🖤

یادتون رفت...🖤

💙🤍

و ما تنها نسلی هستیم که زندگی نکردیم فقط زنده بودیم

ما

من با خیلیا خییییییلی دوست دارم برم شهربازی حتی با یسری ادما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط