خط خودمه از رو کم حوصله ای نوشتم مرکب نداشتم با خودکار نو

خط خودمه از رو کم حوصله ای نوشتم مرکب نداشتم با خودکار نوشتم نظرات شما باعث پیشرفتم خواهد شد
دیدگاه ها (۳۸)

مرد بزرگ و فراموش نشدنی ایران

..

کامنت لطفا.....

شما طرفدار کدامیک هستید فقط جواب بدین بهم همدیگه توهین نکنید...

حوصله نداشتم آرم رو بپاکم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط