قسم میخورم

قسم میخورم
دیدگاه ها (۲)

.زیادی زر زر کنید زنگ میزنم بابا عمرتونبیادا😂 😂 😂 😂

‏قابل توجه دوستان کیسه ایشون رضا نوروزی هستند که به تنهایی ۱...

والبته گوه خوری پرسپولیس😄 😄

این قرمزمنه دوسش دارم خیلی زیاد😘 قهرمانی بهش میاد❤

قسم میخورم امشب میخام بمیرم؛

اینقدر عاشقشم دوستام اسمشو قسمم نمیدن من اسمشو قسم میخورم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط