خانوادههای کمجمعیت بیشتر از خانوادههای پرجمعیت از همدی
خانوادههای کمجمعیت بیشتر از خانوادههای پرجمعیت از همدیگه در برابر دیگران تمجید میکنند. تو خانوادهای که هر بچه با یازده نفر دیگه خواهر یا برادره، از هر پکیجی از خصوصیات رفتاری، چه مثبت باشه چه منفی، چندتا میبینه. غیرت و حمایت رو فقط در یک برادر نمیبینه، در دو سه تاشون میبینه. عصبانیت و پرخاش رو در یک خواهر نمیبینه، در دو سه تاشون میبینه. و دیدنش براش عادیتر میشه. کسی که همیشه فقط یک برادر داشته، اگه ببینه برادرش ساعتش رو فروخته تا بدهی خواهره رو بده، فکر میکنه برادری که من دارم یک فرشتهست در بدن یک انسان! اگه ببینه خواهرش شوخیهای بامزه میکنه، فکر میکنه بااستعدادترین کمدین دنیاست، فقط کشف نشده!
این بالا گرفتن خودیها، برای توی خونه خوبه.. اما اون بیرون زود میشکنه. اگه برادره فرشته باشه، وقتی زن گرفت خواهرش فکر میکنه فرشتهش رو دزدیدند. اگه پلید باشه، فکر میکنه هر غریبهای اون بیرون آدم بهتریه.
خانواده باید یه گارد نسبت به بیرون بسازه تا خودیها رو حفاظت کنه. اما همین گارد میتونه به یک حباب تبدیل بشه و کسانی که اون تو هستند رو برای مدت طولانی محبوس نگه داره. هرچه محیط برای کمتردیدن، مهیاتر؛ جداره حباب ضخیمتر.
بیشتر دیدن، باید یکی از برنامههای اصلی هر فردی باشه. اگه جمعیت خانواده این امکان رو براش فراهم نکرده، باید یه جور دیگه بش دست پیدا کنه.
22.09
2:01
این بالا گرفتن خودیها، برای توی خونه خوبه.. اما اون بیرون زود میشکنه. اگه برادره فرشته باشه، وقتی زن گرفت خواهرش فکر میکنه فرشتهش رو دزدیدند. اگه پلید باشه، فکر میکنه هر غریبهای اون بیرون آدم بهتریه.
خانواده باید یه گارد نسبت به بیرون بسازه تا خودیها رو حفاظت کنه. اما همین گارد میتونه به یک حباب تبدیل بشه و کسانی که اون تو هستند رو برای مدت طولانی محبوس نگه داره. هرچه محیط برای کمتردیدن، مهیاتر؛ جداره حباب ضخیمتر.
بیشتر دیدن، باید یکی از برنامههای اصلی هر فردی باشه. اگه جمعیت خانواده این امکان رو براش فراهم نکرده، باید یه جور دیگه بش دست پیدا کنه.
22.09
2:01
- ۴.۳k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط