سلام برهمگی دوستان
سلام برهمگی دوستان
تشکربابت کامنت ولایک شما عزیزان
یه عذر خواهی به شمادوستان بده کارم،اونم الان توضیح میدم
بنده ازهمون اول کلا ازرخدادها استفاده نمیکنم
فقط چون میخوام زود بشه میام دوتا پست آخرم را نگاه میکنم اگه دوستی کامنت کرده جواب بدم.
ولی امروز به رخدادها نگاه کردم دوستانی درپستای قدیمیم کامنت کردن بی جواب مونده که مربوط به یکی دوماه پیش بوده
بازهم ببخشید
بعدازاین سعی میکنم ازرخدادها استفاده کنم
:-):-):-):-)
♡♡♡♡♡
تشکربابت کامنت ولایک شما عزیزان
یه عذر خواهی به شمادوستان بده کارم،اونم الان توضیح میدم
بنده ازهمون اول کلا ازرخدادها استفاده نمیکنم
فقط چون میخوام زود بشه میام دوتا پست آخرم را نگاه میکنم اگه دوستی کامنت کرده جواب بدم.
ولی امروز به رخدادها نگاه کردم دوستانی درپستای قدیمیم کامنت کردن بی جواب مونده که مربوط به یکی دوماه پیش بوده
بازهم ببخشید
بعدازاین سعی میکنم ازرخدادها استفاده کنم
:-):-):-):-)
♡♡♡♡♡
- ۲.۷k
- ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط