خوب بچه ها من نت ندارم واسه همینه که نمیام البته سعی میکن

خوب بچه ها من نت ندارم واسه همینه که نمیام البته سعی میکنم جمعه واسه تولد کریس و نیمار بیام چون شاید نیام از الان تبریک میگم بهههه عععشششققققاااااممم دو تا مرد زندگیم بعد از بابام خیلی حس خوبیه تولد بهترینات تو یه رووز بااشه عاااشقتونممم 15383048179 ساله بشین نفسلم تولدتکن پیشاپیش مبارک الانم با گوشی مامانم اومدم که عکس از نیمار و کریس نداره :| خوب بااای ♡
دیدگاه ها (۱۱)

امروز تولد بازگیر محبوب منه❤ تولدت مبارک شهاب *_*

ای جاااان یعنی این دونا عالینا خیلی بهم میان *_*#zigi

یعنی من باید به نسیمم حسودی کنم -___-

اخ فدااا*_*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط