این بندگی به درد قیامت نمی خورد..
این بندگی به درد قیامت نمی خورد..
با توبه هام، وقت خدا را گرفته ام...
با توبه هام، وقت خدا را گرفته ام...
- ۳۴۹
- ۲۶ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط