چجوری میتونی اسم ِعشق ُبیاری تو اون دهن ِکثیفِت وقتی ک

چجوری میتونی اسم ِعشق ُبیاری تو اون دهن ِکثیفِت وقتی ک ِباعث اشکام و قلب دردام ‌میشی ؟ :)
دیدگاه ها (۱)

با فکرش زدم به خیابون... :)دست تو دست دیدمش با اون...💙

_گفتم : بودنت خیلی اذیتم میکنه_گفت : چرا؟ مگه کار بدی کردم؟_...

عاشقتم جوجو

توی ژنتیک وقتی سلول شرایط واسه رشدش خوب نباشه، تشکیل اسپور م...

آهنگی ک تو سرم پلی میشه وقتی با اون ینفر چت میکنم🛐❤️‍🔥😔😂@n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط