لاشــی که باشـی

لاشــی که باشـی

میتـونــی تـو دل خیلیـا بـاشــی...

وگـرنه بایـد تنهـا بـاشـــی...
دیدگاه ها (۲)

و باز هم کسری جووووووووووووووووووووووووووونیم..

.

یه چیزو میگمهمه بدوننمـــــندرسته واسه خودیا یه نمـه لوســــ...

♥یــادِتـــِه مــیگــُفــتــی تـــو بــشــو گُـــلـــَم.. ✸م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط