بستنیش خوشمزه تره!!!!!!!!........

بستنیش خوشمزه تره!!!!!!!!........
دیدگاه ها (۱)

یه عکس اینجوری دارم

کصصصصافت آاااااااااااااخ!!!

فکر کنم بچه اولشونه که اینجوری مینگرنش!!!

کوویته دیگه؟!!!

خامه خوشمزه تره آخه

بستنیش بدنبود فقط به نیت اون سوت سوتک می خریدیم🤣

این طعم از ژله ها رو خریدم به نظر تون کدوم شون خوشمزه تره که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط