#یارب#مرا#محتاج

دیدگاه ها (۱)

#شبتون#بخیر #درپناه#ایزد#منان

#لحظه#لحظه_هاتون#شاد#بآرامش

«یا رَفیقَ مَنْ لا رَفیقَ لَهُ» ای همدم بی کسان دریاب ناامید...

#کس#بیکسان#فقط#خدا

🌸خــــــدایا ..‌.🌸نوایت را می خواهم تا،موسیقی سڪوت لحظہ هایم...

شاه مردان علی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط