اتفاقأ گـاو بودن بعضی وقتا خیلی خوبه !
اتفاقأ گـاو بودن بعضی وقتا خیلی خوبه !
مفید و مهربون باشی اما ؛
سرسنگین و بیخیال سَرِتو بندازی پایین و رد شی .. .
به واکنش هایِ بقیه هم اصن عکسالعمل نشون ندی !
البته که بی احترامی هم نکنی!
بعضی وقتا لازمه گاو باشید تا خر نشید
مفید و مهربون باشی اما ؛
سرسنگین و بیخیال سَرِتو بندازی پایین و رد شی .. .
به واکنش هایِ بقیه هم اصن عکسالعمل نشون ندی !
البته که بی احترامی هم نکنی!
بعضی وقتا لازمه گاو باشید تا خر نشید
- ۷۶۲
- ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط