این فاز چیهه؟

این فاز چیهه؟
من چند مدت اصلا تو ویس نبودم به هیچ کی هم پیام ندادم ؟؟چه مرگشه
ملت اسکل شدن
دیدگاه ها (۹۸)

@this_can_be_sama

تاحالا کدوم هارو خوردین ؟

جررر😂😂😂

جنسو

میدونم چقد از دستم ناراحتید ولی خب یه مدت اصلا نتونستم بیام ...

یکم نبودم شرمندهمی تونستم بیام تو ویس ولی مطلب نمی نتونستم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط