بنازم غیرت غم را دمی نگذاشت تنهایم

بنازم غیرت غم را دمی نگذاشت تنهایم
دیدگاه ها (۲۱)

صلوووووووااااااااات

برو بابا حال ندارم

خخخخ

خودم هم نفهمیدم چیه ولی میخواستم بگم انلاینم

بنازم ب غیرت غم ک هیچ وقت تنهامون نمیزارع:)

هر روز دلم در غم تو زارتر استوز من دل بی‌رحم تو بیزارتر استب...

خواستم گریه کنم قلب صبورم نگذاشت...وقت زانو زدنم بود غرورم ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط