هیچکس نمیفهمِع

هیچکس نمیفهمِع
مَن از مرگ نمیترسمـ
ترسَمـ از اینع کِ دیگه نبینمش:))♡
دیدگاه ها (۱)

ڪـــــاشــــڪـــــے...دنیـــــــــــــــــــا،دیــــلیـــــت...

مرگ تنها عشقی ک در من ریشه زده

دیگه هیچکس تو نمیشه حتی خودت 🖐️🥀غم ⁉️#کلیپ😕 #خیانت 🥀#جدایی💔#...

‏تو دایره‌ی ارتباطیم دیگه هیچکس جز من و دایره نمونده.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط