واقعا ناراحتم کردید:(

واقعا ناراحتم کردید:(
من تو پست قبلی گفتم که میخوام یه ورس کوتاه اهنگ مینویسم شما ادامه بدید ولی همتون انگورم (ایگنورم) کردید 💔
حالا درسته بعضیا نتونستین بنویسید که گفتین ولی بیشترتون انگورم کردید💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۱)

trend

حرفی ندارم

خب خب ادیت ساده ما ولی خیلی دوسش دارم🌚👌🏻🌸🎀خب میاید ترندش بکن...

خب خب سلام به همگی شرمنده فعالیتم کم بود (کپشن مهم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط