بقران رندوم پلی زدم یهو این اومد...میگم موزیک پلیرم باهام

بقران رندوم پلی زدم یهو این اومد...میگم موزیک پلیرم باهام مشکل داره میگید نه😔💔
دیدگاه ها (۴)

دست پام می‌لرزه...

پشماتون بریزهاصن ثانیه رو عش میکنین؟

مسابقه بدون جایزه هم شرکت میکنید🗿💔؟

داد زدم دهنم جرید

من میگم این عشوه داره میگید نه

نصفه شب خیلی رندوم تصمیم گرفته بودم نیمرخ تمرین کنم نمیدونم ...

🩻: ادیت زدم چه ادیتی😝🤓"نظر بنده" {ببخشید اینشات مشکل داره با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط