*الکپشن رو بوخون*

*الکپشن رو بوخون*
هعی...
ننم گفت تو گوشی نگاه نکنمااااا
شما مثل خر عین من نرین تو گوشی...
.
.
.
.
.
آخه چجورییییی؟؟؟ اونم پنججججج؟؟؟ اونم دوربیننننننن؟*دور بین ربطی به گوشی نداره حالا من نمیدونم چطور شده که چشمم آسیب دیده ولی دیده* ریدم تو عینک خیلی چیز تخمیه💔😭
دیدگاه ها (۸)

این ته گالریم داشت کپک میزدش🤡👍دنبال کنی آدامس میدم🍬👍

تئوری فنا اینه ولی من میگم برعکسه...راگاتا و گنگل فرار میکنن...

پسند نشد🗿☝️دنبال کنی آدامس میدم🍬👍

د نیو تئوریییییی پشماممممممم😭دنبال کنی آدامس میدم🍬👍

بابایی من

Part 30:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط