من بخاطرت شبای زیادی نخوابیدم و فقط منتظرت موندم:)

من بخاطرت شبای زیادی نخوابیدم و فقط منتظرت موندم:)
زیاد نگرانت شدم که کجایی دیقن حالت چطوره:)
زیاد به در خیره شدم که شاید بیای:)
اره به خاطرت انتظار کشیدم اما الان دیگه فرق میکنه به جایی رسیدم که میگم فقط خودت خوب باشی وگرنه من مهم نیسم:)
و گرنه دلتنگی من مهم نی...

پ.ن= شایدم قید احساساتمو زدم...


#دلنوشته
مرسی که کپی نمیکنی🥲💕
دیدگاه ها (۳۳)

:)

🐈

آدم يک بار دو بار خودشو يادآوری می‌كنه بار سوم به اين باور م...

‏كاش ميشد، وقتى حالم بَده ‏يه برچسب ميزدم رو صورتم ‏که روش ن...

Little stranger

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط