یه دختر دیدم خیلی ناز بود
یه دختر دیدم خیلی ناز بود
رفتم دنبالش گفتم
من از شما خوشم اومده، میشه شمارتونو داشته باشم؟
گفت: نه
گفتم: هر کاری هم بگی انجام میدم
گفت: لطفاً برین
.
.
.
.
.
منم همونجا ریدم
فقط نمیدونم چرا جیغ کشید فرار کرد من که به حرفش گوش دادم
رفتم دنبالش گفتم
من از شما خوشم اومده، میشه شمارتونو داشته باشم؟
گفت: نه
گفتم: هر کاری هم بگی انجام میدم
گفت: لطفاً برین
.
.
.
.
.
منم همونجا ریدم
فقط نمیدونم چرا جیغ کشید فرار کرد من که به حرفش گوش دادم
- ۳.۱k
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط