تنها بودن بهتر است از بودن با کسی که کنارش بیشتر احساس تن

تنها بودن بهتر است از بودن با کسی که کنارش بیشتر احساس تنهایی می‌کنی
دیدگاه ها (۱)

زندگی حکایت قدیمی کوهستان استصدا میکنی و میشنویپس به نیکی صد...

در یک نظر سنجی از خانوم‌ها در مورد نشانه های مردی که واقعا ش...

rubika.ir/@ErfaneDel :ما رو در روبیکا دنبال کنید

در تنهایی خود بیشتر میفهمی به خودت مدیونی وباید بهش محبت کنی

کجا بهتر از این کاپل پیدا می کنی؟اسم سریال: نوش جان اعلاحضرت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط