کوچ کردم که دلم را به کسی نسپارم
کوچ کردم که دلم را به کسی نسپارم
حس خوبی ست که من اینهمه بیآزارم
خوش ندارم به کسی قولی و قلبی بدهم
که به یک حادثه روزی دل از او بردارم
این دلیلی ست که در این سفر تنهایی
از مسیری که به عشقی برسد بیزارم
#فرشاد_هاشمی_زاده
شـــعر
حس خوبی ست که من اینهمه بیآزارم
خوش ندارم به کسی قولی و قلبی بدهم
که به یک حادثه روزی دل از او بردارم
این دلیلی ست که در این سفر تنهایی
از مسیری که به عشقی برسد بیزارم
#فرشاد_هاشمی_زاده
شـــعر
- ۲.۱k
- ۰۲ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط