‌‌‌‌ ‌    ‍ ‌‌‌‌       ‌‌

‌‌‌‌ ‌    ‍ ‌‌‌‌       ‌‌
‏°°°دُنیـا
نہ زنـانہ اســت ، نہ مــردانہ
دُنیـا بہ شــدت نامـردانہ اسـت!!°°°
دیدگاه ها (۳)

قشنگیه تنهایی به گریه هاشه

من به کسی احتیاج ندارم که خوبیای منو ببینه به کسی احتیاج دار...

بہ این میگن جنگ نہ بہ اون

تمام وجودم فدای نامت حسین

آفـتـابــا چہ خــبـر؟ایــن همـہ راه آمدے ڪہ به ایـن خاک غریب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط