دوستای سراسر عشق و لبخند
دوستای سراسر عشق و لبخند
عزیزای فراموش نشدنیه کاپیووو
سلااام
اگه خدا بخواد واگه لیاقتشو داشته باشم
اگه آغام امام رضا منه گنهکارو قبول کنه امشب میخوام برم پابوسش
شاید تا هفت هشت روز دیگه نباشم شایدم گاه وبیگاه بتونم ب شما و به پستای روحیه بخش شما سربزنم
همتونو دوست دارم و عااااااشق تک تک لبخندای شیرینتونم
اگه توی این مدت بی جنبه بازی بد اخلاقی بد رفتاری و تند خویی ازمنه ناچیز دیدین حلالم کنید حلااااال
هر چی باشه مسافرم و رفت وبرگشت دست خداس
محتاج دعای تک تکتونم
ان شالله نایب الزیاره همه ی شما عزیزانم خواهم بود
التماس دعا کوچیک شما کاپیتانووو
عزیزای فراموش نشدنیه کاپیووو
سلااام
اگه خدا بخواد واگه لیاقتشو داشته باشم
اگه آغام امام رضا منه گنهکارو قبول کنه امشب میخوام برم پابوسش
شاید تا هفت هشت روز دیگه نباشم شایدم گاه وبیگاه بتونم ب شما و به پستای روحیه بخش شما سربزنم
همتونو دوست دارم و عااااااشق تک تک لبخندای شیرینتونم
اگه توی این مدت بی جنبه بازی بد اخلاقی بد رفتاری و تند خویی ازمنه ناچیز دیدین حلالم کنید حلااااال
هر چی باشه مسافرم و رفت وبرگشت دست خداس
محتاج دعای تک تکتونم
ان شالله نایب الزیاره همه ی شما عزیزانم خواهم بود
التماس دعا کوچیک شما کاپیتانووو
- ۹۵۷
- ۱۲ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط