صید تو شدم..همیشه در تور توام...
صید تو شدم..همیشه در تور توام...
کم نور، ولی، شعاعی از نور توام...
ایکاش که رتبه ام کمی خوب شود..
امسال دوباره "پشت کنکور" توام..!
محمدمیثم جلالی
کم نور، ولی، شعاعی از نور توام...
ایکاش که رتبه ام کمی خوب شود..
امسال دوباره "پشت کنکور" توام..!
محمدمیثم جلالی
- ۱.۱k
- ۲۶ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط