تَنها اِشتِباهِ خوبَم تُ بودی

تَنها اِشتِباهِ خوبَم تُ بودی
دیدگاه ها (۳)

جات خالیه

تَنهایی.....!حَتا تو تَنهاییَم تَنهام نِمیزارِ

تو شیرین تمرین اشتباه تلخ من بودی ...:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط