خدایـــا...
خدایـــا...
یه لحظه یه چیزی بگـــم؟
آروم میگـــم،بین خودمون باشه
خودت از دل من خبر داری
میبینی که هنوز نگفته چشام خیس شده
امـــا میخوام یه بار دیگه به خودت بگم
آروم میگـــم...
"دلم براش خیلی تنگ شده،خیلی"
یه لحظه یه چیزی بگـــم؟
آروم میگـــم،بین خودمون باشه
خودت از دل من خبر داری
میبینی که هنوز نگفته چشام خیس شده
امـــا میخوام یه بار دیگه به خودت بگم
آروم میگـــم...
"دلم براش خیلی تنگ شده،خیلی"
- ۱.۵k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط