من چشات رو.موخام...موخام..موخام..

من چشات رو.موخام...موخام..موخام..
دیدگاه ها (۱)

هم دلتنگتمهم عاشقتمهم مگه میشه فراموشت کردتو طعم باران میدهی...

من.....وقتی خوشگلی و تیپ نازت رو میبینم

دلتنگتم شدید شدید..همیشه یهوووووویی

حس بودن تو هست که بهم حس زندگی میده...خوش تیپ, و خوش قدو بال...

اسم این آهنگ رو هم موخام؟

لازم نیستت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط