تا خرمنت نسوزد

تا خرمنت نسوزد

تشویش ما ندانی‌....

👤 سعدی
دیدگاه ها (۱)

دل ز تن بُردی و در جانی هنوز...دردها دادی و درمانی هنوز... #...

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

به لاله های چمن چشم بسته می گذرمکه تاب دیدن دلهای داغدارم نی...

رفتی کجا ای که دردم ندانی...

اعتراف به دروغ پراکنی و تشویش اذهان عمومی

هست را اگر قدر ندانی می شود بود (:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط