عزیزم

عزیزم
ببخش اگر آن روز
روی ماهت را نبوسیدم
و به زبان نیاوردم
چقدر دوستت دارم !
ببخش اگر تو را در آغوش نگرفتم
و به زبان نیاوردم
چه اندازه میخواهمت
عزیز بی همتای من
ببخش اگر
غمِ نگاهت بغضم را ترکاند
اشک هایم را سرازیر کرد
و من نتوانستم بگویم :
دوستت دارم ..


{ حاتمه ابراهیم زاده }
دیدگاه ها (۹)

ما همیشه یا جای درست بودیم در زمان غلطیا جای غلط بودیم در زم...

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب استدرست مثل همین باران…ک...

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط