~_^

~_^
دیدگاه ها (۱)

مرگ برای ما خیلی بهتر لاقل انقدر اذیت نمیشیم والا انقدر گریه...

^_~نهنگ عنبر

خخخخ

یه روز صبح از خواب بلند میشی و متوجه میشی هیچ حسی به گذشته و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط