چه داند قدر ما آنکه نیست در حدما رفیق.🚷🧘🏻‍♀️️

چه داند قدر ما آنکه نیست در حدما رفیق.🚷🧘🏻‍♀️️
دیدگاه ها (۱)

رفیق اگر خوبی خرابتم اگر مستی شرابتم اگر هستی کنارتم اگر نیس...

بدبختی 😐😐

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیبازی

چه داند قدر ما آنکه نیست در حدما.🚷🧘🏻‍♀️

چی داند قدر ما آن که نیست در حد ما 🫡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط