دفتر بندگی ام قصه ی غمگینی داشت...
دفتر بندگی ام قصه ی غمگینی داشت...
هرکه همصحبت ما شد غم سنگینی داشت....
مثل کم ارزشیِ دسته گلی مصنوعی....
بی خدا زندگی ام جنبه تزئینی داشت..!
هرکه همصحبت ما شد غم سنگینی داشت....
مثل کم ارزشیِ دسته گلی مصنوعی....
بی خدا زندگی ام جنبه تزئینی داشت..!
- ۳۷۵
- ۲۴ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط