برا خادمی پادگان محمودوند ثبت نام کردم

برا خادمی پادگان محمودوند ثبت نام کردم
فردا مصاحبس
دعا کنید قبولم کنن شهدا
دیدگاه ها (۵)

درووووووووود بربسیجیان دلاور

حیف گرای بیسیم هایمان عوض شده.......صدایتان دیگر مفهوم نیست

آی شهدا دلای ما تنگه براتونزندگی بی حضورتون ننگه برامون........

خخخخخخ

میخوام برم کاراموز تیچر زبان بشم

دوستوت دام برام دعا کنید 🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط