سلام دوستان ای خواهر گلمون ک چهارماه پیش بهش قول داده بود

سلام دوستان ای خواهر گلمون ک چهارماه پیش بهش قول داده بودم ک شاتش کنم ولی نبودم تازه یادم اومد لایک کنین هرکی لایک کرد کامنت بده خودم و خودش میریم جبران می کنیم براش دستتون درد نکنه
اینم آیدی
@pransess137....
دیدگاه ها (۳۳)

کامنت؟ خودم مهر ساقی بی اعصاب😄 😐

هرکی بلده بگه☺ 😊

تسلیت دوستان گلم التماس دعا

...#یاعلی _مدد

﴿ فصل 1قسمت28 ﴾ آنیا :گشنمه بریم رستوان باربد:باشهنمیا:یک ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط