فقط میتونم بگم روت کراش زدم لعنتی....😐❤

فقط میتونم بگم روت کراش زدم لعنتی....😐❤
دیدگاه ها (۵)

رفتم تو فاز ادیت 😂💔

جیسو تو هر عکسی که داره خوشگله😐❤❤❤❤❤❤❤

اینم از تیزر اولین آهنگ ترژر گروهی با ملیت های کره ای و ژاپن...

دلم گربه میخواد :|❤

موندم چجوری بگم روت گراش زدم 😞😞😞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط