با آدمی که تو زندگیتون هست
با آدمی که تو زندگیتون هست
از آدمی که تو زندگیتون بوده
حرف نزنید...
حسود میشود
حساس میشود...
از آدمی که تو زندگیتون بوده
حرف نزنید...
حسود میشود
حساس میشود...
- ۷۵۹
- ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط