نون مثل ندارمت

نون مثل ندارمت
بابایی😭
دیدگاه ها (۹)

گاهی به خدا نفس کشیدن سخت استیعنی نفسی تو را ندیدن سخت استبا...

😭

اقا همه بهم میگن یتیم 😭 😭 منکه نمیدونم یتیم یعنی چیمن بابامو...

😭 😭

ولی دیگه الان ندارمت:)

اگه ندارمت یعنی نخواستمت....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط