این آهنگ خیلی خوبه واسه کسایی ک تنهان یا شکست عشقی خوردن
این آهنگ خیلی خوبه واسه کسایی ک تنهان یا شکست عشقی خوردن خیلی قشنگ قانعت میکنه تو بهترینی کسی از تو بهتر نیست فقط زندگیتو کن . . .
- ۳.۵k
- ۰۲ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط