از همین الان همه دکترها دارن راجع به فواید ماه رمضون حر
از همین الان همه دکترها دارن راجع به فواید ماه رمضون حرف میزنن😕
حالا اگه ماه رمضون نبود،
میرفتی به دکتر تغذیه میگفتی من ساعت ۴ صبح پا میشم باقالی پلو میخورم
و دیگه تا شب هیچی نمیخورم!....
به یه روانپزشک معرفیت میکرد😂 😂
حالا اگه ماه رمضون نبود،
میرفتی به دکتر تغذیه میگفتی من ساعت ۴ صبح پا میشم باقالی پلو میخورم
و دیگه تا شب هیچی نمیخورم!....
به یه روانپزشک معرفیت میکرد😂 😂
- ۸۱۴
- ۳۱ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط