برای زندگی کردن،دریک گوشه ای ازاین دنیابایدازفولاد

برای زندگی کردن،دریک گوشه ای ازاین دنیابایدازفولاد
باشی تادوام بیاری...
دیدگاه ها (۱)

...

حــــــــــــالــــــــــــم خــــــــــــــوبـــــــــــــه...

حاضرم تریلی۱۸چرخ بخوره بهم اما سرمانخورم😑

ولم کنید گوشه ای برای خود گریه کنمویسگون بی پدر جا به جا اپل...

برای درک کردن من باید من باشی 🌄🙇‍♂️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط