تا دیروز عاشق لبوبو بودم ولی الان از عنبوبو متنفرم

تا دیروز عاشق لبوبو بودم ولی الان از عنبوبو متنفرم
دیدگاه ها (۶)

فقط منم که کامیار و سوگند رو شیپ میکنم؟🤡💔

وایی این منو یاد بچگیام میندازه کاورش کنم؟:))))

من چرا اینو فالو دارمممسکفمبمبتحبنیحیمبابمکزحیگزخیجیت😭😭😭😭😭😭😭...

منم اوشاخلاری بزنم؟🤡

منم اون لبوبو عه بودم 😮‍💨😮‍💨

بیبی مانستر

عاشق چیزاییم که ازشون متنفرم 😀🌻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط