قلبم به امید تو میزند آقا، نمی آیی!؟

قلبم به امید تو میزند آقا، نمی آیی!؟
دیدگاه ها (۲)

دوستان شبتان به خیر و شادی.یا علی

سلام دوستان روزتان پر از شادی بدون گناه

هر شب دودقیقه با خدا حرف بزن....

مراقب زبانمان باشیم.....

که عاقبت شبی ....از گلدان کوچک امید تو هزاران نور جوانه میزن...

تو همان لبخندی هستی که در تاریک‌ترین لحظه‌ها، امید را به قلب...

کلیسا رفته ای اما اتاق من نمی ایی... #کربلایی_امین_قدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط