جمع وفاق جمع جمع است.

جمع وفاق جمع جمع است.

منتهی معلوم نیست چرا این بار همه تیرها را به ولی نشانه رفته‌اند.

معلوم نیست؟!

ما باز هم لابد کم کاری کرده‌ایم. ما مردم میدان. شاید همان ۱۸ و ۱۹ دی و قبلش که آن چند جوجه منافق در دانشگاه به آقا اهانت کردند و شاید قلب امام زمان عزیز شکست و از نعمت ولایت محروم شدیم باید عاشورایی به میدان می‌آمدیم؟


حالا چه؟ آقای مظلوم غریب عزادارمان را اینطور به ظاهر دوست و دشمن دوره کرده‌اند و کمترین اهانتشان طعنه به اوست ما چه کار کرده‌ایم؟

نباید برخاست؟ نه به شعار در تشییع ، که به عمل در میدان؟
دیدگاه ها (۲)

شهادت امام سجاد تسلیت

جمع وفاق جمع جمع است.منتهی معلوم نیست چرا این بار همه تیرها ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط