🏴🏴🏴🏴🏴
🏴🏴🏴🏴🏴
#تلنگـــــر
هرباری کھ از #عاشورا میگذرد...
و«حجتبنالحسنالعسکری»ظهور نمیکند
یعنی تعدادِ
عباسها کم است
علیاکبرها کم است
قاسمها کم است
خوشغیرت،
علی اصغرها هم کم است:)!
#
#تلنگـــــر
هرباری کھ از #عاشورا میگذرد...
و«حجتبنالحسنالعسکری»ظهور نمیکند
یعنی تعدادِ
عباسها کم است
علیاکبرها کم است
قاسمها کم است
خوشغیرت،
علی اصغرها هم کم است:)!
#
- ۱۹۶
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط