🏴🏴🏴🏴🏴

🏴🏴🏴🏴🏴
#تلنگـــــر

هرباری کھ از #عاشورا می‌گذرد...

و«حجت‌بن‌الحسن‌العسکری»ظهور نمی‌کند
یعنی تعدادِ
عباس‌ها کم است
علی‌اکبرها کم است
قاسم‌ها کم است
خوش‌غیرت،
علی اصغرها هم کم است:)!

#
دیدگاه ها (۰)

السلام علی عبدالله بن الحسن بن علی 🏴شب پنجم: حضرت زهیر(ع) وع...

🏴🌹امشب کربلا بوی گلِ دامادی می‌دهد... اما نه از جنسِ جشن‌های...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط